spot_img

U toku međunarodni tender za projekat ceste Goražde – Sarajevo

cesta_focaVlada BPK Goražde, u saradnji s Ministarstvom za raseljene osobe i izbjeglice te Vladom Kantona Sarajevo, osigurala je dio sredstava za izradu projektne dokumentacije za putnu komunikaciju Goražde – Sarajevo kroz tunel Hranjen.

Prema riječima premijera BPK Emira Okovića, međunarodni javni tender za izradu idejnog i glavnog projekta „Cestovno povezivanje Goražda s pravcem 3 SEETO mreže Sarajevo – Vardište“ je u toku, rok za prijavu je mjesec i po, a u Vladi već imaju zainteresirane projektantske kuće, od kojih su neke i van BiH.

PUNO POSLA

“Osigurali smo blizu milion maraka i krenuli u izradu projektne dokumentacije. Rok za izradu projektne dokumentacije je šest mjeseci. To je faza predinvestiranja i početka gradnje u obimu koliko budemo mogli osigurati sredstava. Pred nama je još puno posla, ali mislim da radimo dobro, da je to prepoznato od svih nivoa vlasti, pa je ovaj pravac uvršten u sve strateške dokumente – Strategiju transporta BiH, Listu prioritetnih projekata Vlade FBiH, Transportnu strategiju FBiH te je dobio sve saglasnosti od resornog federalnog ministarstva”, kazao je Oković.

Nova cesta kroz tunel Hranjen, čija se dužina procjenjuje na oko pet kilometara, udaljenost između Sarajeva i Goražda skratila bi za oko 40 kilometara, omogućila brzinu od 80 kilometara na sat, a saobraćaj bi se odvijao ispod snježne granice, bez potrebe prelaska planinskih prijevoja, koji se na putu do glavnog grada oduvijek koriste.

ZAHTJEVNI TERENI

“Izgradnjom ove ceste sigurno će doći do preusmjeravanja saobraćaja s trenutnih cesta koje povezuju Srbiju i Crnu Goru s BiH. Osim činjenice da su postojeće rute duže za više od 40 kilometara, one prolaze kroz zahtjevne terene, koji povećavaju troškove transporta i nisu uvijek prohodne, pogotovo u zimskom periodu”, ističe ministar privrede BPK Goražde Meho Mašala.

Glavni projekt ceste trebao bi biti završen do kraja 2017. godine. Uporedo s izradom projektne dokumentacije, pokrenute su i aktivnosti na tome da se putni pravac Hrenovica – tunel Hranjen – Goražde – Vardište uvrsti u pravac 3 Regionalne transportne mreže za jugoistočnu Evropu (SEETO).

NIKADA OZBILJNIJA PRIČA

“Mislim da priča o kvalitetnijem povezivanju Goražda sa Sarajevom nikada nije bila ozbiljnija i nikada nije imala ovako poredan red aktivnosti. Nakon izrade projekta prvi put se može stvarno govoriti i razmišljati o investiranju i novcu. Ja sam ovu priču započeo riječima: ‘Nastojat ćemo raditi na u ovom trenutku možda i nerealnom projektu”, ali, hvala Bogu, stvari su otišle dalje od očekivanoga. Otišli smo najdalje u odnosu na druge sredine koje traže slične projekte’, ističe Oković.

akta.ba

POVEZANI ČLANCI

Comments

OSTAVITI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime

NOVE OBJAVE