Uspjeh je zadržati 170 zadovoljnih radnika i zajedno težiti istoj viziji

INTERVJU Boris Marić, voditelj proizvodnje STAMAL

Strateška partnerstva sa partnerima iz inozemstva i regije, obvezuju nas pratiti trendove u građevinarstvu i arhitekturi po europskim standardima

stamal

 

STAMAL  je brend koji na BiH tržištu postoji još od 2001. godine unutar Grupacije Stanić.
U cilju iskorištavanja vlastitih potencijala, izgrađen je suvremeni pogon za proizvodnju građevinskih materijala renomiranog svjetskog proizvođača MTEC.

Već tada, zahvaljujući dobro opremljenim pogonima i modernizaciji istih, STAMAL brend je vrlo brzo našao svoje mjesto na tržištu građevinskih materijala BiH, a zatim i na regionalnom tržistu gdje su potrošači prepoznali kvalitet i pomogli da danas, nakon 15 godina STAMAL bude prepoznatljiv brend na tržištima jugoistočne Europe. STAMAL je odmah nastavio sa vertikalnom integracijom svoje proizvodnje, te je već sad neovisan o dobavljačima agregata i hidratiziranog vapna za proizvodnju građevinskih materijala, a u planu je i vlastita proizvodnja cementa. STAMAL kao već establiran brend, u građevinskoj industiji u BiH, ali i regiji sudjeluje u svim značajnim investicijama.

Firma STAMAL je još jedna u nizu priznatih i uspješnih firmi koje su prepoznale kvalitet onoga što mi u Sferi i kroz časopis m-Kvadrat radimo te je STAMAL također bio jedan od učesnika naše međunarodne naučno-stručne konferencije SFERA 2016.

U nastavku pročitajte intervju koji je objavljen u našem konferencijskom izdanju časopisa m-Kvadrat.

Inovativnim tehnologijama posebno nastojimo pratiti trend energetske efikasnosti

STAMAL svakodnevno ima ciljeve koje se odnose na napredne i inovativne tehnologije, posebno orjentirane u sferi troškovnog vodstva. Strateška partnerstva sa partnerima iz inozemstva i regije, obvezuju nas pratiti trendove u građevinarstvu i arhitekturi po europskim standardima. Kako smo uvelike prisutni na tržištu regije, a aktivno radimo na tome da postanemo zastupljeni i na tržištu Njemačke, moramo uložiti ogromne napore, ispuniti zahtjeve tržišta i ići u korak sa  suvremenim zahtjevima. Na svemu ovom radi tim ljudi iz  R&D sektora, koji predvode inžinjeri kemije i tehnologije. Jedan od pokazatelja inovativnih tehnologija je i novitet koji smo plasirali na bosanskohercegovačkom tržištu jeste vapnena žbuka STAMAL K25.

Koliko STAMAL kroz svoj rad pažnje posvjećuje edukaciji svojih radnika i na koje načine?

Svjesni suvremene tržišne konstatacije, da – ako želimo stajati u mjestu, zapravo moramo trčati, svakodnevno organiziramo edukacije za naše zaposlenike, kako u sferi tehnologije, zaštite na radu, tako i u tržišnoj sferi- prodaji i marketingu. Naši zaposlenici su prošli obuke i u inozemstvu, a posebno smo ponosni na zaposlenike koje je obučila njemačka BayWa.

Kako vidite trenutnu ekonomsku situaciju na tržištu na kojem poslujete?

Ekonomska situacija na tržištu građevinskim materijalima je slična kao i na svim drugim tržištima – kompleksna, i u svim segmentima poslovanja neophodna je prije svega velika opreznost. Potrebno je maksimalno koristiti svoje strateške prednosti i troškovno se orijentirati kako bi uspjeli zadržati poziciju na tržštu.

Koji su to najznačajniji uspjesi koje je firma ostvarila kroz svoje poslovanje u ovoj godini?

STAMAL je imao nekoliko značajnih uspjeha. Možda najznačajniji je tržišno liderstvo u djelu praćenja investitora i pozicija na gradilištima, samim tim u plasmanu silažnog programa. Također, ponosni smo na nove proizvode K25 i novitete u masama za fugiranje. Na kraju,uspjeh je zadržati 170 zadovoljnih radnika i zajedno težiti istoj viziji.

Da li postoje neki zacrtani strateški ciljevi koje STAMAL namjerava ostvariti u narednom periodu?

Strateške ciljeve donosi Uprava grupacije, a jedan od najznačajnijih za sve nas bit će odgovoriti zahtjevima tržišta EU. Također, brojni ciljevi koji su zacrtani i na čemu intenzivno radimo su ponovno noviteti na tržištu BiH sa novim građevinskim materijalima  i  fasadnim sustavima  a u trendu energetske efikasnosti, o čemu ćemo izvijestiti kad za to dođe vrijeme.

stamal-2

STAMAL proizvodni program

Proizvodni asortiman STAMAL je zaista širok. Trudimo se zadovoljiti kompletne potrebe i investitora, izvođača, stovarišta građevinskih materijala ali i kućanstava. Trenutno proizvodimo gipsane i cementne žbuke, sve vrste ljepila za fasadne sustave i keramička ljepila. Također, u ponudi imamo i maltere za zidanje, razne vrste cementnih špriceva. Ono na što smo posebno ponosni su fasadni sustavi sa završnim dekorativnim žbukama, silikatnim, silikonskim i akrilnim. Također, posjedujemo proizvodnu liniju za fasadne boje i sve vrste impregnacijskih premaza, grundove i betonkontakte. Proizvodnimo i unutarnje boje pod robnom markom STAPOL. U širokom asortimanu su i mase za izravnavanje, mase za fugiranje itd. Na posebnom mjestu je hidratizirano vapno, STAMAL vapno.

Očekivanja od SFERA 2016

STAMAL je učesnik i naše novembarske konferencije SFERA 2016, koja su Vaša očekivanja od ove konferencije?

STAMAL uvijek podržava događaje poput SFERA-e 2016. Čast nam je biti dio toga i samim tim  doći do novih znanja, upoznati  rad konkurencije, proširiti krug poslovnih partnera, i prezentirati naše novitete i planove. Poslije ovakvih konferencija uvijek se izrodi nova ideja za inovacijom, novim proizvodom i napretkom, a to nam je i krajnji cilj, sve kako bi naši kupci bili zadovoljni našim radom i kvalitetom brenda Stamal. Firma STAMAL je inače, kroz svoje poslovanje, prisutna na brojnim stručnim skupovima i sajmovima regije. Vjerovatno najznačajni i najplodonosniji je bio onaj koji je i najznačajniji u regiji- Sajam gospodarstva u Mostaru.

 

m-Kvadrat

print