Vaillantov logotip promijenio je svoj izgled

Prepoznatljivi Vaillantov logotip sa zecom ponosno broji već 121 godinu i postao je jedan od najpoznatijih logotipa u struci i šire. Tokom godina doživio je nekoliko zahvata pomlađivanja ali u suštini su njegove glavne komponente riječ Vaillant i slika zeca u jajetu uvijek ostale okosnica prepoznatljivosti.

„Manje je više“ glasi nova filozofija dizajna logotipa. Redizajnom i pojednostavljenjem vizuala Vaillant ide u korak sa svjetski poznatim brandovima koji su već implementirali ovu filozofiju kao primjerice BMW, Pepsi, Mastercard, Adidas, Microsoft, Nike, Apple itd.

I tako je nakon punih 11 godina od zadnjeg redizajna vrijeme da Vaillantov logotip ponovo doživi određeni „makeover“ prilagođavajući se tako novim izazovima primjene, vizualnim zahtjevima i svjetskim trendovima. Vaillantov logotip stoji za snagu, kompetenciju, prepoznatljivost i održivost, stoga su upravo ta svojstva i dalje u fokusu pojedinih komponenata novog logotipa:

Boja

Prepoznatljiva zelena Vaillantova boja ostaje okosnica vizualnog identiteta. Simbol je tradicije

i lokalne povezanosti kao i podrške gradu Remscheidu u SR Njemačkoj, čije su šalaporke

upravo „Vaillantove“ zelene boje. Značenje zelene boje preslikava se u današnje vrijeme i na

Vaillantovo poslovanje, odnosno aktivnosti na području održivosti okoliša, zaposlenika, razvoja

proizvoda te društvene odgovornosti.

Simbol zeca

Drugi ključni prepoznatljivi element branda Vaillant je zec. „Zec u jajetu“ koji je od početka

Kompaniji Vaillant i istoimenoj robnoj marki dao vrlo prepoznatljiv identitet ostaje i dalje osnovna

komponenta u novom logotipu. Sam zec redizajnom je dobio novi, svježiji i mlađi izgled dok

zeleni okvir oblikom znatno jasnije vizualizira oblik jajeta.

Tipografija

Izbor nove tipografije same riječi „Vaillant“ zaokružuje dojam pomlađivanja logotipa. Slova su

jasnija i bolje čitljiva a kao konstanta zadržano je slovo „a“ u svom osnovnom obliku. Tipografija tako

komunicira ujedno pouzdanost i suvremenost. Novim pojednostavljenim, vitkijim dizajnom,

odnosno uklanjanjem 3D efekta, sam logotip postaje čitljiviji te vizualno privlačniji, posebno u digitalnoj primjeni. Međutim, i tzv. „offline“ primjena na Vaillantovim proizvodima, ambalaži, reklamnim površinama i slično također nudi svoje prednosti od jednostavnije aplikacije pa sve do bolje čitljivosti.

Uvođenje novog logotipa na bosanskohercegovačko tržište prati dogovorenu dinamiku unutar Vaillant Group korporacije.

Službeno uvođenje i primjena novog logotipa počela je sa novom, 2021. godinom.

POVEZANI ČLANCI

Comments

OSTAVITI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime

NOVE OBJAVE