Za Prvu transferzalu potrebno 235 miliona KM

transferzala999

Zavod za izgradnju Kantona Sarajevo s Direkcijom za puteve KS trenutno radi na analizi troškova za izgradnju I transferzale, nakon čega će kantonalno Ministarstvo saobraćaja odlučiti koja će se dionica početi prva graditi.

“Rade se dvije analize, analiza troškova izgradnje i rješavanja imovinsko-pravnih odnosa, koje bi trebale biti završene za mjesec dana. Analize se rade za dionice od ulice Silvije Strahimira Kranjčevića do Velešića, zatim do rondoa Bare, te od Bara do Hotonja”, kazala je za FaktorAnka Petrović iz Zavoda za izgradnju KS.

PRAVE SE PRORAČUNI

Prema njenim riječima, konačni proračun će pokazati tačnu vrijednost gradnje po dionicama, koliko ima objekata za eksproprijaciju, gdje će biti građeni zamjenski objekti i za koju će se dionicu prvo obezbijediti kreditna sredstva Svjetske i Evropske banke za obnovu i razvoj.

Za sada je poznato da će se zamjenski stambeni objekti graditi na Šipu, ali još se ne zna tačna parcela na kojoj će se nalaziti nove zgrade.

Petrović napominje da se kreditna sredstva ne mogu koristiti za troškove eksproprijacije, već se za to koristi domaći novac iz budžeta Vlade KS.

Nakon što dobije sve tražene informacije, Ministarstvo saobraćaja i finansija će, u skladu s planiranim sredstvima u budžetu za 2016. godinu, Vladi KS dostaviti prijedlog za realizaciju jedne od navedenih dionica.

PROJEKT IZ 1985.

Sarajevska I transverzala ima značajnu ulogu u formiranju mreže saobraćajnica u kantonu. Njena izgradnja je planirana Urbanističkim planom Grada Sarajeva još 1985. godine i rangirana je kao primarna gradska saobraćajnica i od poprečnih saobraćajnica ili transverzala ima najveći značaj u mreži cestovne infrastrukture na širem području grada. Povezivat će Zagrebačku ulicu, odnosno Sjevernu longitudinalu sa budućim gradskim autoputem kod Željezničke stanice i s Vogošćom. Transverzala se potom nastavlja od Hotonja, odnosno veže s magistralnom cestom M-18 do Jošanice, odnosno raskrsnice za Tuzlu i vezu na autocestu A1. Kako je navedeno iz Direkcije za puteve KS, dužina I transverzale je 9,1 kilometar, a troškovi izgradnje, prema projektu, iznose 175 miliona KM, dok je za eksproprijaciju zemljišta potrebno oko 60 miliona KM.

 

Izvor: faktor.ba

POVEZANI ČLANCI

Comments

OSTAVITI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime

NOVE OBJAVE