Rekordan broj izlagača: 2.250
250.000 posjetioca
DigitalBAU će se održavati svake dvije godine od 2020. u Kelnu
BAU 2019 bio je još jedan rekordan događaj. Na izložbenom prostoru od ukupno 200.000 kvadratnih metara po prvi puta je bilo 2.250 izlagača (2017: 2.120) iz 45 zemalja. Predstavljali su svoje proizvode i rješenja za građevinski sektor. Broj posjetioca dostigao je brojku od 250.000, a broj posjetioca van Njemačke popeo se na novi maksimum od 85.000 (2017: 80.500) iz preko 150 zemalja. Sve to naglašava status BAU-a kao „Svjetskog vodećeg sajma arhitekture, materijala i sistema“. Sa gotovo 70.000 sudionika, svaki četvrti posjetioc došao je iz područja arhitekture, inženjeringa i planiranja.
Zamjenik predsjednika Uprave Reinhard Pfeiffer vrlo je zadovoljan uspjehom BAU 2019: „Velika zainteresovanost posjetioca za automatizaciju zgrada i BAU IT pokazuje da se cijeli predmet digitalizacije sada povećava i da se konačno uključuje u građevinski sektor. S ključnim temama koje smo utvrdili za BAU 2019 već smo se usredotočili na digitalnu transformaciju.”
Sa stajališta izlagača, Dieter Schäfer, predsjednik Savjetodavnog odbora izlagača BAU, također je bio zadovoljan rezultatima: „Za izlagače BAU 2019 bio je ovo vrlo uspješan sajam. Dva su glavna razloga za to. Prvo se povećala kvaliteta posjetioca i međunarodna rasprostranjenost među njima. I drugo, činjenica da Messe München postavlja dodatni izložbeni prostor iz perspektive posjetioca i time dalje razvija jedinstveni svijet tema koje pokriva BAU.”
Vodeći stol posjetioca van Njemačke ponovno su susjedne zemlje Austrije, Švicarske i Italije. Veliki porast broja posjetioca iz Ruske Federacije (preko 4.000 posjetioca ove godine) i Kine (preko 3.500) stavio je ove zemlje na četvrto odnosno peto mjesto, što je njihov najviši plasman do sada.
Anketa posjetioca pokazala je visok nivo zadovoljstva: 98 posto posjetioca BAU sajma opisalo je događaj kao “odličan do dobar”, 97 posto reklo je da će isti ponovno posjetiti za dvije godine. Najviše ocjene dali su posjetioci za širinu i dubinu asortimana na sajmu (96 posto „izvrsno do dobro“) i prisutnosti tržišnih lidera (95 posto).
S obzirom na sve veću važnost digitalizacije u građevinskom sektoru, Messe München je na sajmu predstavio digitalBAU, novi koncept sajma u saradnji s njemačkom udrugom za građevinski softver (Bundesverband Bausoftware – BVBS). Generalni direktor BVBS-a Michael Fritz je uvjeren da će novi događaj biti uspješan: “Vidimo veliku potražnju među svim dobavljačima digitalnih aplikacija za uspostavljanje daljnjeg sajma uz već vrlo uspješan BAU. Planeri, građevinske kompanije i obrtnici moraju se informisati o predstojećim izazovima i sa digitalBAU-om nudimo izvrsnu priliku za to. ”
DigitalBAU održava se prvi put od 11. do 13. februara 2020. u Kelnu.
Novi dio izložbe i ključna tema ovogodišnjeg BAU-a je izgradnja tehnologija i svjetla, predstavljena u dvorani C2. U fokusu je bila integracija različitih aplikacija za dom i ured, te različiti aspekti i utjecaj rasvjete u arhitekturi.
Pod motom „Povezujemo, maksimiziramo, inspirišemo“ Digital Village u dvorani C5 po prvi put je prikazao digitalne inicijative građevinske industrije zajedno s najnovijim razvojem softvera. Također, početnici su imali priliku predstaviti svoje poslovne koncepte. Kao dio digitalBAU 2020, Digital Village se sprema za drugi nastup.
Sljedeći BAU održava se od 11. do 16. januara 2021. u Messe München izložbenom centru.
m-Kvadrat